Thursday 2 June 2011

Cuti Berlambak

salam..what up guys? pe cer korg wat skrg nie...bg student xkire la yg nga bljr kt kolej mahupun u or form6 kt skola..korg sume nga cuti kn,hahaha. Cuti-cuti, ape ek nk wat time cuti nie..ada member aku yg bekerja..ada plak yg duk uma jew....bosan dowh cuti ni sebernarnyew..time xde cuti..aku nk cuti..tp time cuti...aku xtau nk wat pe plak...haha..ni la adat manusia....aku lak time cuti nie..aku isi mase aku siang dgn tydo jew...malam lak bwu aku bekerja kt MEDAN IKAN BAKAR SABAK AUR....hehe..keje aku xla mendatangkan pendapatan yg lumayan,tp fun gile kot...keje rilex jew...pendapatan aku xyah la korg nk tau kn..asal aku lepas nk hdup jd la...aku bekerja sebagai SHISHA MAKER..haha,walaupun kerajaan da keluarkan macam2 ckp shisha tu haram..tp aku still wat dono aku jew...hehe..nk idup kn..pndai2 la ...rezki ni ada kt mane2 je..yg pnting kite kene usaha la kn..xkn nk tggu rezki dtg bergolek....so sape2 yg da xtau nk wat pe kn kt uma..dtg le ke tmpt aku bkerja..hisap shisha...tp byr la ea...that all tok post kali ni..nk tulis byk2 pun xde idea..aku bkn pndai pun wat ayat sedap2..korg yg da duk uma berminggu-minggu tu..wat la exercise cket yew..bg keluar peluh...pape pun jmpe di post akan datang..assalamualaikum

No comments:

Post a Comment